Пошуковий запит: (<.>A=Зеленяк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Зеленяк О. П. Технології застосування середовищ динамічної геометрії [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 40-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_7 Розглянуто окремі проблеми і технології навчання геометрії із застосуванням динамічних середовищ учнів класів з поглибленим і профільним вивченням математики. Інтегроване застосування знань з геометрії, алгебри і математичного аналізу, інформатики сприяє реалізації міжпредметних зв’язків і знайомить учнів з елементами дослідницького підходу. Наголошено на актуальності створення комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання математики, внесенні відповідних змін до навчальних програм і посібників, проведенні системних досліджень ефективності їх застосування з урахуванням педагогічних ризиків.Рассмотрены отдельные проблемы и технологии обучения геометрии с применением динамических сред учащихся классов с углубленным и профильным изучением математики. Интегрированное применение знаний по геометрии, информатике, алгебре и математическому анализу способствует реализации межпредметных связей и знакомит учащихся с элементами исследовательского подхода. Отмечена актуальность создания компьютерно-ориентированных технологий обучения математике, внесения соответствующих изменений в учебные программы и пособия, проведения системных исследований эффективности их применения с учетом педагогических рисков.The paper considers some problems and technologies of teaching geometry using dynamic geometry environments to students of advanced classes and specialized study of mathematics. Integrated application of knowledge of geometry, algebra and mathematicalanalysis and computer science provides implementation of intersubject relations and introduces to students the elements of the research approach. The author emphasizes the urgency of creating computer-oriented technologies in teaching mathematics, makingappropriate amendments to the curriculum and textbooks, conducting systematic research of the effectiveness of their application considering educational risks.
|
2. |
Зеленяк О. П. Користувацький ухил затягнувся недозволено довго [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 7-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_5
|
3. |
Зеленяк О. П. Сучасна шкільна інформатика: чи є вона такою? [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 5. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_5_12
|
4. |
Зеленяк О. П. Моделювання динамічної геометричної конфігурації [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_4_13
|
5. |
Зеленяк О. П. Міжпредметні проектно-дослідницькі завдання [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 6. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_6_3
|
6. |
Зеленяк О. П. Стереометрія з комп’ютером? [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 146-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_18
|
7. |
Зеленяк О. М. Інтерпретація образу Нестора Махна у радянській художній літературі 20-х років [Електронний ресурс] / О. М. Зеленяк // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2014. - Вип. 41. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2014_41_44 Досліджено процес формування радянською верхівкою образу Нестора Махна. Охарактеризовано зміну радянської концепції від позитивної оцінки Махна до проголошення його поза законом як "дезертира" і "зрадника", де створюється і утверджується образ Махна як кримінальника, а не політичної фігури. На прикладі художньої літератури 20-х років розглядається інтерпретація образу з точки зору різних поглядів на махновщину. Розповідається про створення портрету "батька" Махна спочатку природним шляхом, а потім під диктатом пануючої ідеології, коли він став цілеспрямованим і необ'єктивним.
|
8. |
Зеленяк О. М. "Махновщина" в радянській публіцистиці та історіографії 20-х – першої половини 50-х років XX ст. [Електронний ресурс] / О. М. Зеленяк // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 43. - С. 259-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_43_52 Розглянуто роль Нестора Махна та його ідей у суспільстві на початку ХХ ст. Проаналізовано зміну розуміння поняття "махновщина" у радянській публіцистиці та історіографії 20-х - першої половини 50-х років ХХ ст. Розкрито основні підходи у вивченні радянськими істориками даного періоду ідеології та особливостей діяльності Н. Махна: пробільшовицький та анархістський. Висвітлено пріоритетні теми для досліджень радянських та емігрантських науковців. На прикладі наукових праць досліджено історіографічну оцінку значення руху, що є глибоко суперечливою і коливається між соціальним бандитизмом і загальнонародним буржуазно-демократичним рухом.
|
9. |
Зеленяк О. М. Огляд радянської та зарубіжної історіографії повстанського руху під проводом Нестора Махна у другій половині 50-х – початку 90-х років XX ст. [Електронний ресурс] / О. М. Зеленяк // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 44(2). - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_44(2)__37
|
10. |
Зеленяк О. М. Міфологема "Гуляйполе – махновський край" в усних наративах мешканців Південної України [Електронний ресурс] / О. М. Зеленяк // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2016. - Вип. 45(2). - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2016_45(2)__13
|
11. |
Зеленяк О. П. Обчислювальний експеримент і гіпотеза – складові системи комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання [Електронний ресурс] / О. П. Зеленяк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_16
|